Friday, July 26, 2019

४० इन्चको नङ्ग राख्ने धनुषाकै दिनेशलाई गिनिज बुकमा नाम निकाल्ने लहर


जनकपुरधाम, १० साउन । मान्छे थरिथरिको हुन्छ । कसैले आफ्नो नङ्गलाई हप्तामा दुईतीन चोटी काट्ने गर्छन भन्ने कसैलाई नङ्ग पोस्ने शोख हुन्छ । यस्तै छन जनकपुुरधाम उपमहानगरापलिका वडा नं. १७ बस्ने दिनेश सिंह यादव । उनी आठ वर्षदेखि आफ्नो नङ्गलाई पोस्दै आएका छन् ।
रामेश्वर यादवको २४ वर्षिय छोरा दिनेश भन्छन् ‘मैले शुरुमा नङ्ग पोस्ने आफ्नो शौख बुझे । तर विस्तारै(विस्तारै नङ्गप्रति माया नै बस्यो । अब त गिनिज बुकमा हाम्रो नाम आओस् लक्ष्य रहेको छ ।’ पाँच वटै ओलामा यत्रो ठूलो नङ्ग राख्दा अप्ठ्यारो हुँदैन जिज्ञासा राख्दा उनी भन्छन् (‘शुरु शुरुमा अप्ठ्यारो नभएको होइन, तर अब सबै कार्य गर्छु ।’
उनले अहिलेसम्म नेपालमा यत्रो ठूलो नङ्ग कसैले राखेको छैन । झापामा एकजनाले राखेका छन । त्यसको पनि दुईवटा ओलामा मात्र रहेको छ । हाम्रोभन्दा सानो नै हो । तर आफू पाँचवटै ओलामा राखेकोले मलाई विश्वास छ, एक न एक दिन मेरो नाम गिनिज बुकमा आउने नै छ ।’
दिनेश यादवले प्रदेश नं. २ को मुख्यमन्त्री लालबाबु राउत र साँसद रामअशिष यादवलाई नङ्ग हेराउँदै भन्ने ‘मलाई केही चाहिदैन, मेरो नङ्गको बारेमा आपैm बुझि दिनुस ।’
उनले मेरो नङ्ग हेर्न यूएसको टोली एक पटक आई सकेका छन् । फेरी मंसिरमा आउन लागेको छ । मुख्यमन्त्रीले पनि मलाई गिनिज बुकका लागि के कसो प्रयास हुन्छ गर्ने छु विश्वास दिलाएका बताएका छन् ।


No comments:

Post a Comment